I. TERMENI SI CONDITII MAGAZINUL BELLONA PERSOANE FIZICEJURIDICE

  1.  INTRODUCERE
  2.  DEFINITII SI SCOP
  3.  CARACTERISTICI ALE VANZARII ONLINE
  4. POLITICA DE VANZARE ONLINE
  5.  COMENZILE. FORMAREA CONTRACTULUI
  6.  LIVRAREA. MONTAJ
  7.  FACTURARE SI PLATA
  8. GARANTII
  9. CONFIDENTIALITATEA SI PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
  10. DREPTUL DE RETUR (RETRAGERE)
  11. DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALA
  12.  RASPUNDERE. LİMİTAREA RESPONSABİLİTATİİ
  13. MARKTİNG- COMUNİCARİ COMERCİALE
  14. CONFİDENTİALİTATE
  15. ACCEPTARE TERMENİ Sİ CONDİTİİ:
  16. ACCESUL PE SİTE:
  17. LİNK-URİ CATRE ALTE SİTE-URİ WEB
  18. INFORMATİİLE/İMAGİNİLE DE PE SİTE İN LEGATURA CU PRODUSELE:
  19.  FORTA MAJORA
  20. SESIZARI / RECLAMATII
  21.  LEGISLATIA APLICABILA SI JURISDICTIE

1.INTRODUCERE 

 

Acest site – www.bellona-mobila.ro - este operat S.C. GENERAL-SHOP TECH S.R.L., persoana juridica romana, avand sediul social Loc. Bragadiru, str. Sperantei nr. 78, et. 1, cam. 1, Jud. Ilfov, inregistrata la Registrul comertului sub nr. J23/538/2018, avand cod unic de inregistrare RO 38818270,Web: www.bellona-mobila.ro  Email: info@bellona-mobila.ro, Telefon: 0759657449 (denumita in continuare” Bellona”)

 

Prezentul document, Termeni si conditii ale Bellona Romania cu privire la comertul electronic si vanzarea la distanta (denumit in continuare Contractul si/sau Termeni si Conditii), tine loc de contract de vanzare bunuri si/sau prestare servicii si reglementeaza din punct de vedere juridic raportul dintre General Shop Tech SRL/Bellona in calitate de Vanzator si Cumparatorul (amandoi denumiti colectiv in cele ce urmeaza Partile si individual Partea). Acest Contract este incheiat la distanta, fara prezenta fizica simultana a celor doua parti.

 

Va solicitam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile inainte de a utiliza acest site web si de a efectua orice comanda prin intermediul acestuia.

Bellona poate modifica in orice moment Termenii si Conditiile. Orice modificari aduse Termenilor si Conditiilor vor intra in vigoare numai pentru comenzile inregistrate dupa publicarea modificarilor respective pe acest site. Din acest motiv, va solicitam sa verificati Termenii si Conditiile inainte de efectuarea oricarei comenzi online, indiferent de timpul scurs de la ultima vizita sau comanda.

Bellona are dreptul, in orice moment, sa modifice, sa suspende sau sa inceteze comercializarea online a Produselor, partial sau in totalitate, temporar sau permanent, cu sau fara anunt / notificare prealabil/a/. Bellona nu va fi responsabila pentru nicio modificare, suspendare sau intrerupere a disponibilitatii serviciului de Comenzi Online, fara ca prin aceasta prevedere sa se aduca atingere drepturilor pe care legea le recunoaste expres consumatorilor. De asemenea, Comenzile online valabil confirmate de catre Bellona, anterior operarii oricarei modificari, suspendare sau incetare dispuse, vor fi in mod corespunzator executate de Bellona in conformitate cu Termenii si Conditiile afisate pe site la data confirmarii respectivelor Comenzi online.

Termenii si Conditiile aplicabile vanzarilor online a produselor se completeaza cu Conditiile generale de vanzare si livrare aplicabile la nivelul Bellona si publicate pe site-ul www.bellona-mobila.ro  numai in masura in care Termenii si Conditiile aplicabile vanzarilor online a produselor nu contin prevederi exprese cu privire la o anumita situatie.

Urmatoarele documente fac parte din prezentii Termeni si Conditii aplicabile vanzarilor online a produselor:
- LIVRAREA PRODUSELOR;
- MODALITATI DE PLATA;
- CUM COMAND ONLINE;
- RIDICA DIN MAGAZIN;
- CONFIDENTIALITATEA SI PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL;
- POLITICA REFERITOARE LA COOKIES;
- RETURUL PRODUSELOR.

 Prin efectuarea contractului/ plata integrala sau partiala a comenzii, clientul accepta termeni si conditiile magazinului Bellona, valabil atat pentru comenzile online cat si cele fizice.

 

2. DEFINITII SI SCOP

Prezentul document contine termenii si conditiile de utilizare ale acestui site web si conditiile de vanzare online a bunurilor, produselor comercializate de Bellona (denumite in continuare „Termenii si Conditiile”).

Termenii si Conditiile se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri sau produse comercializate de catre Bellona, prin intermediul acestui site. In cuprinsul Termenilor si Conditiilor, urmatorii termeni vor avea intelesurile de mai jos, exceptand situatiile in care li se atribuie expres un alt inteles sau, functie de contextul in care sunt utilizati, li se pot atribui o alta semnificatie, astfel:

i. Client – orice persoana fizica SAU juridica care, efectuand o Comanda prin utilizarea Site-ului, actioneaza in alte scopuri decat cele specifice activitatii sale comerciale sau profesionale, avand, in sensul legii, calitatea de consumator;
ii. Comanda – operatiunea prin care Clientul isi exprima angajamentul de achizitionare a unuia sau mai multe bunuri sau produse comercializate prin intermediul site-ului de catre Bellona
iii. Contul – sectiunea din site accesibila Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail si a unei parole, care permite Clientului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client si istoricul Clientului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Produse, etc.);
iv. Contractul – reprezinta intelegerea consensuala la distanta intervenita intre Vanzator si Client cu privire la vanzarea, respectiv achizitionarea, unuia sau mai multor produse de pe site, prin lansarea unei Comenzi de catre Client si acceptarea ei de catre Vanzator, cu respectarea prevederilor legale si a Termenilor si Conditiilor.
v. Continutul - cuprinde:
(i) toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
(ii) continutul oricarui e-mail trimis Clientilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
(iii) orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
(iv) informatii legate de Produsele si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
(v) informatii legate de Produsele si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
(vi) date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
vi. Intrebare – formula de adresare pe Site de catre Clienti cu scopul de a obtine informatii despre produse;
vii. Vanzatorul – Bellona;
viii. Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica sau alta forma de comunicare la distanta (e-mail, SMS) asupra Produselor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta;
ix. Produsele – orice bunuri (produse) care sunt puse la dispozitia Clientului de catre Bellona in vederea achizitionarii, contra cost, prin utilizarea Site-ului;
x. Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Clientului care a adresat o Intrebare pe Site, in pagina unui anumit Produs;
xi. Site – domeniul www.bellona-mobila.ro
xii. Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor asa cum sunt precizate in descrierea acestora;
xiii. Tranzactie – operatiunea de plata, respectiv incasare, a unei sume de bani ca urmare a vanzarii, respectiv achizitionarii, unui Produs prin intermediul Site-ului.

3. CARACTERISTICI ALE VANZARII ONLINE

Prin utilizarea Site-ului si, dupa caz, inregistrarea unei Comenzi pe Site, Clientul accepta si este de acord cu forma de comunicare la distanta prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Toate elementele folosite pentru descrierea Produselor (cum ar fi, dar nu limitat la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentari grafice ori video) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare si informare. Din acest motiv, va solicitam ca inainte de efectuarea unei Comenzi, sa verificati cu atentie caracteristicile Produsului astfel cum apar prezentate pe Site.

Bellona depune toate diligentele pentru asigurarea corectitudinii si completitudinii datelor si informatiilor publicate pe Site, inclusiv cu privire la descrierea Produselor, precum si preturile indicate. Cu toate acestea, persoanele care utilizeaza acest Site sunt informate cu privire la posibilitatea aparitiei unor erori. In masura in care se constata ca eroarea a afectat sau, dupa caz, influentat o Comanda sau Contractul incheiat, Bellona va informa Clientul in cel mai scurt timp posibil in vederea reconfirmarii Comenzii/a valabilitatii Contractului sau, eventual, anularea acesteia/acestuia.

Produsele ce fac obiectul vanzarii in cadrul unei promotii sau campanii de orice tip se vor supune si termenilor si conditiilor aplicabile respectivei campanii sau promotii si care va fi anuntata in mod corespunzator in prealabil. Clientii sunt rugati sa citeasca termenii si conditiile aplicabile unei anumite campanii sau promotii inainte de efectuarea unei Comenzi cu privire la Produse care fac parte din respectiva campanie sau promotie.

Pentru motive justificate (cum ar fi, dar nelimitat la, lipsa din stoc a unor Produse), Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica tipul ori cantitatea Produselor din Comanda. Intr-o astfel de situatie Clientul va fi de indata instiintat cu privire la modificarea intervenita si va avea dreptul de a accepta noile caracteristici ale Produselor care fac obiectul Comenzii ori de a le refuza, caz in care Comanda se considera anulata, iar partile vor fi puse in situatia anterioara emiterii Comenzii (inclusiv returnarea oricaror sume incasate, dupa caz), fara ca Vanzatorul sa fie tinut raspunzator pentru orice prejudicii suferite de Client.

Utilizatorii acestui Site sunt informati cu privire la faptul ca achizitionarea online a Produselor presupune o experienta diferita de cea din magazinele Bellona. Din acest motiv, este important sa aveti in vedere ca oricare dintre, dar fara a se limita la, culorile, dimensiunile si forma Produselor ar putea fi diferite decat in realitate. In ceea ce priveste dimensiunile Produselor, solicitam utilizatorilor Site-ului sa verifice specificatiile/descrierile atasate fiecarui Produs.

Utilizatorii acestui Site sunt de asemenea informati asupra faptului ca unele Produse comercializate prin intermediul Site-ului, precum si unele promotii/campanii desfasurate nu sunt in mod necesar disponibile in magazinul Bellona. Bellona are dreptul de a modifica oferta de Produse, preturile si promotiile/campaniile de pe Site sau din magazinul sau.

Accesarea acestui Site se realizeaza pe riscul propriu al utilizatorului, Bellona nefiind in niciun fel raspunzatoare pentru orice prejudicii directe sau indirecte determinate de accesarea Site-ului sau ca urmare a efectuarii/finalizarii unei Comenzi sau oricarei utilizari a datelor si informatiilor de pe acest Site.  

 

4. POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

Accesul pe Site in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui potential Client care actioneaza cu un scop legitim si care are intentia de a achizitiona de la Vanzator unul sau mai multe Produse, cu respectarea Termenilor si Conditiilor.

Bellona isi rezerva dreptul de a refuza accesul unor Clienti la o parte sau la toate functiile aferente comercializarii online, cat si de a restrictiona procesarea si/sau livrarea unei Comenzi in cazul in care exista suspiciuni de frauda din partea Clientului sau daca acesta are un comportament care poate prejudicia interesele Bellona.

Intrucat unele produse de pe site pot fi afisate din eroare sau cu un pret ce poate fi considerat in mod evident derizoriu, Bellona are dreptul sa anuleze eventuale comenzi lansate cu privire la acele produse, obligandu-se sa restituie clientului, dupa caz, orice sume platite pana la acel moment, cu consecinta restituirii intregii sume platite de cumparator in considerarea comenzilor anulate.

Pentru motive justificate, Bellona isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii clientului pe site ori a reputatiei sale, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Bellona.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin utilizarea adreselor mentionate la sectiunea “Contacteaza-ne” din Site.

Bellona poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Bellona are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. Orice trimiteri in baza unor link-uri catre site-urile web sau materialele publicate de terti, dupa caz, postate pe Site sunt oferite exclusiv in scop informativ, iar Bellona nu isi asuma in niciun fel responsabilitatea pentru continutul acestor site-uri si materiale sau pentru produsele comercializate prin intermediul acestor site-uri.

Pot efectua comenzi pe site numai persoanele care au implinit varsta de 18 ani la data efectuarii comenzii. Bellona comercializeaza produsele online in sistem en-detail (comert cu amanuntul).

5. COMENZILE. FORMAREA CONTRACTULUI

In vederea achizitiei unui Produs, Clientul are urmatoarele posibilitati:

(i) plasarea unei Comenzi fara crearea in prealabil a unui Cont;
(ii) de plasarea unei Comenzii numai dupa crearea Contului, fiind solicitata completarea urmatoarelor campuri obligatorii:
- Prenume
- Nume
- Data nasterii
- Strada
- Numar
- Cod postal
- Oras
- Telefon fix si/sau mobil
- Adresa de email
- Adresa de livrare precum si, in cazul in care este diferita, adresa de facturare.

In urma crearii Contului, Clientul va primi pe adresa de email indicata un link de confirmare a Contului care va trebui accesat de catre Client pentru finalizarea procedurii.

Clientul selecteaza Produsul si apasa butonul „Adauga in cos”. Dupa aceasta etapa, Clientul va introduce datele sale personale, aceste informatii fiind necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre Bellona si nici de catre procesatorul de plati online. Clientul trebuie sa se asigure ca a completat toate campurile in mod corect si ca a indicat datele de facturare si livrare, precum si adresa de email. Adresa de e-mail are importanta deosebita deoarece informatiile legate de comanda si Produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a Produsului. Mai mult de atat, Bellona si procesatorul de plati online nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra. In cazul in care adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru in comanda. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele.Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea acelei Comenzi, implicit nici rezervarea automata a Produsului.

Inainte de finalizarea Comenzii, Clientul va fi notificat cu privire la faptul ca Produsul comandat face parte din categoria „produselor voluminoase” . Costurile de livrare aferente Produselor voluminoase pot fi diferite fata de cele aplicabile in cazul Produselor nevoluminoase. Totodata, Clientii trebuie sa se asigure inainte de finalizarea Comenzii ca la adresa indicata pentru livrare exista cai de acces corespunzatoare. Pentru informatii detaliate referitoare la livrarea, transferul proprietatii si al riscurilor asupra Produselor comandate de catre Clienti, va rugam sa accesati sectiunea „LIVRARE” disponibila pe Site.

Prin finalizarea Comenzii Clientul confirma ca toate datele furnizate de acesta sunt corecte, complete si adevarate la data efectuarii Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi Clientul recunoaste in mod explicit ca aceasta Comanda implica o obligatie de a plati.

Prin finalizarea Comenzii, Clientul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil Vanzatorului, respectiv sistem automatizat de apel fara interventie umana, fax, e-mail, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

Produsele cumparate prin intermediul Site-ului nu pot fi revandute sau distribuite in scopuri comerciale. Din acest motiv, Bellona isi rezerva dreptul sa limiteze achizitionarea Produselor la un numar maxim de Produse de persoana, numarul fiind liber ales de catre Bellona.

Vanzatorul poate cesiona drepturile ori obligatiile sale pentru executarea Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Client pentru toate obligatiile contractuale.

Vanzatorul poate anula Comanda lansata de catre Client, cu notificarea concomitenta sau ulterioara a Clientului, fara a ii putea fi atrasa raspunderea pentru o astfel de actiune, in urmatoarele cazuri:
i. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a Tranzactiei, in cazul platii online;
ii. invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Bellona, in cazul platii online;
iii. datele furnizate de catre Client pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
iv. lipsa efectiva a unei Comenzii sau a platii din partea Clientului (de exemplu, Clientul abandoneaza efectuarea Comenzii sau a platii pana la etapa finalizarii Comenzii, respectiv a platii, inclusiv in cazul in care plata nu este finalizata la nivelul procesatorului de plati sau atunci cand contul Vanzatorului nu este creditat in termen de 2 zile lucratoare atunci cand Clientul opteaza pentru plata Produselor prin transfer bancar conform celor mentionate in sectiunea “METODE DE PLATA”);
v. Vanzatorul poate considera in mod rezonabil ca prin accesarea Site-ului si lansarea Comenzii se urmareste un scop ilicit sau prejudiciabil;
vi. solicitarea expresa a Clientului de a renunta la Comanda, exprimata in scris;
viii. imposibilitatea tehnica de procesare a Comenzii la nivelul Site-ului, din motive independente de Vanzator;
ix. oricare dintre termenii si conditiile din prezentul document nu au fost respectate intocmai de catre Client.

Inregistrarea Comenzii constituie o oferta de achizitionare a Produselor de la Vanzator, supusa confirmarii sale ulterioare pentru a intra in vigoare contractul de vanzare a Produselor

Dupa efectuarea Comenzii, Clientul va primi un mesaj de notificare prin e-mail cu privire la inregistrarea Comenzii la Vanzator. De asemenea, notificarea privind inregistrarea Comenzii va cuprinde numarul alocat Comenzii in sistemul Vanzatorului, detaliile Produselor comandate, pretul total al Comenzii, inclusiv costurile de livrare. 
Notificarea primita de catre Client dupa efectuarea Comenzii cu privire la preluarea respectivei Comenzi are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii de catre Vanzator. 

Dupa verificarea stocului de Produse, Vanzatorul confirma prin email disponibilitatea Produselor comandate si, respectiv, acceptarea Comenzii in termen de maximum 24 ore (fara a include zilele libere legale) de la momentul plasarii Comenzii.
Clientul trebuie sa isi asume deplina responsabilitate cu  privire la efectuarea unei comenzi externe, atunci cand produsul dorit nu se afla pe stoc in depozitul Bellona si trebuie comandat din fabrica. Aceste produse NU au drept de retur.


Daca Clientul a ales sa ridice personal Produsele comandate, din magazinul Bellona, in emailul de acceptare a Comenzii va fi specificata si data incepand cu care Clientul se va putea prezenta in vederea ridicarii Produselor aferente Comenzii, precum si programul magazinului. In cazul in care alege sa ridice Produsele din magazinul Bellona, Clientul va achita contravaloarea acestora exclusiv prin una dintre metodele de plata disponibile in magazin.


Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Client, in momentul primirii de catre Client a confirmarii comenzii de catre Vanzator

Din Contract fac parte atat prevederile prezentilor Termeni si Conditii cat si orice intelegeri ulterioare intervenite intre Client si Vanzator cu privire la o Comanda, indiferent daca acestea sunt sau nu cuprinse intr-un inscris electronic sau material.

6. LIVRAREA. MONTAJUL.

Livrarea Produselor se poate face oriunde in Romania. Clientul va putea completa in formularul de Comanda o singura adresa de livrare, pentru fiecare comanda efectuata.

Livrarea Produselor va fi contra unei taxe sau gratuita, in functie de conditiile aplicabile comenzii ori de campania desfasurata de Bellona la data comenzii.


Astfel Bellona ofera clientilor sai urmatoarele metode de livrare:

1.Ridicarea personala din showroom-ul Bellona

2.Metoda de livrare Bellona este GRATUITA in raza a 30 km a municipiului Bucuresti sau a judetului Ilfov, pentru comenzi de minim 2.500 lei.

Distanta de livrare ce depaseste 30 km, este taxata cu 1,50 lei/km pe fiecare sens incepand cu km 0.

De asemenea comenzile sub 2.500 lei, chiar daca sunt in raza a 30 km km a municipiului Bucuresti sau a judetului Ilfov, se taxeaza cu 80 lei.

3.Livrare prin FanCurier (doar pentru categoria de produse nevoluminoase)

Prin semnarea contractului si/sau plata facturii, clientul isi ofera accordul de a accepta orice fel de intarzieri (intarzieri cauzate de vama, coditii meteo, dezastre naturale,soferii companiei de curierat au un traseu programat,acces dificil la propietate, adresa de livrare incorecta,restrictii de circulatie), atat pentru produsele care provin din depozitul vanzatorului cat si pentru comenzile externe.

 

Intarziere de preluare

In cazul intarzierii nejustificate la preluare de catre cumparator ( in ipoteza preluarii personale), vanzatorul poate, dupa 30 de zile de la data la care comanda a ajuns in depozitul vanzatorului, sa anuleze restituirea avansului,aceasta retinandu-se cu titlu de dauna penala.

Cumparatorul are obligatia de a ridica mobilierul in maxim 30 de zile de la data primirii instiintari (telefonic/in scris) privind posibilitatea de livrare.

 

Daca in termen de 10 zile de la data confirmarii de primire a scrisorii sau a apelului telefonic, Cumparatorul nu a achitat restul valorii comenzii, se calculeaza penalitati de 0,1% /zi din suma totala de plata si/sau 5 RON per garnitura mobilier reprezentand taxa de depozitare aplicata pe fiecare zi de intarziere.

 

Cumparatorul va ridica mobilierul de la depozitul Vanzatorului doar dupa dovada platii diferentei de valoare (in cazul platii cu numerar sau CARD bancar la casieria Vanzatorului) sau dupa intrarea sumei in contul Vanzatorului (in cazul achitarii cu OP), astfel:

- La depozitul vanzatorului, daca Cumparatorul isi ridica marfa prin mijloace proprii, caz in care Vanzatorul nu se face raspunzator de introducerea marfii in mijlocul de transport al Cumparatorului, sau

- La domiciliul /sediul Cumparatorului, daca mobilierul este livrat de Vanzator.

 

 

La cerere, Vanzatorul poate oferi 30 de zile ca termen de depozitare gratuit al comenzii.

Daca dupa termenul de 30 de zile oferit de catre Vanzator, de la data primirii instiintarii (acesta se va efectua telefonic/in scris cu 2 zile inainte de indeplinirea termenului) cu confirmare de primire la sediul Vanzatorului, Cumparatorul solicita in continuare depozitarea comenzii, acesta va achita taxa de depozitare, reprezentand 0.1% din valoarea toatala a Comenzii, incepand cu prima zi de intarziere.

 

In cazul in care, Cumparatorul refuza ridicarea/livrarea Comenzii dupa cele 30 de zile de depozitare gratuite oferite de catre Vanzator si NU anunta, in scris sau telefonic, Cumparatorul cu privire la nevoia de a extinde perioada de depozitare Comenzii efectuate, incepand cu ziua 1 de depasire a termenului, Cumparatorul pierde definitiv dreptul de a i se transmite proprietatea asupra Comenzii si dreptul asupra avansului platit, iar produsele raman in proprietatea Vanzatorului. Acest fapt se va realiza de drept, fara a se recurge la instanta de judecata.

Proprietatea si riscurile asupra produselor vor fi transferate la efectuarea platii integrale a produselor de catre client.

 

Montajul

Montajul este optional. Tarifele noastre pentru montaj sunt:

Montajul pentru *seturile de living, dining, dormitor, camera tineret/ bebe, se taxeaza intre 300-400 de lei.

*Se considera set tot ce include minim 3 piese de mobilier.

Tariful pentru montajul unui pat (cadru + tablie) este 100 lei.

Tariful pentru set masa dinning + scaune  este 100 de lei.

Tariful pentru sifonier, compacta TV, cuiere este 200 lei.

Tariful pentru masa de toaleta, bufet, comoda TV, noptiere, comoda cu sertare, masuta de cafea, vitrine, masa de dinning, scaunde (minim 4 buc.) este 80 lei/ piesa.



7. FACTURARE SI PLATA

Preturile Produselor afisate pe Site sunt exprimate in moneda nationala a Romaniei (Lei) si includ T.V.A. in cota aplicabila conform legislatiei in vigoare.

Costurile de livrare sunt calculate in functie de greutatea pachetului, respectiv in functie de numarul de kilograme sau in functie de volum, respectiv M3. Clientul va fi informat asupra costului de livrare de la momentul efectuarii Comenzii.

Produsele comandate pot fi platite in numerar, in LEI, la livrare (ramburs), online - cu cardul prin platforma disponibila pe Site, sau prin ordin de plata (transfer bancar). In cazul in care Clientul opteaza pentru ridicarea Produselor din magazinul Bellona, plata se va realiza exclusiv prin metodele de plata disponibile in magazin.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Clientul, anterior finalizarii Comenzii trebuie sa selecteze una dintre cele trei metode de plata posibile. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele livrate, iar Clientul este obligat sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

Vanzatorul va transmite Clientului factura aferenta Comenzii de Produse, precum si pentru orice alte costuri aferente Comenzii, in format electronic sau in format material, prin includerea facturii in pachetul care cuprinde Produsele livrate, respectiv prin e-mail, la adresa mentionata de Client.

Clientii sunt informati ca in cazul in care Produsele se platesc in numerar (ramburs), in conformitate cu prevederile Legii nr. 70/2015 pentru intarirea disciplinei financiare, suma maxima pe care Bellona o poate incasa de la o persoana fizica este de 10.000 lei pe zi. In cazul persoanelor juridice, persoanelor fizice autorizate, intreprinderilor individuale etc., suma maxima care poate fi incasata este de 5.000 lei pe zi.


8. GARANTII

Toate Produsele comercializate de Bellona beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

De asemenea, Produsele comercializate online de catre Bellona beneficiaza de garantiile prevazute imperativ de lege in favoarea consumatorului.

Bellona nu ofera nicio alta garantie suplimentara fata de garantia oferita de producatori pentru unele dintre Produsele comercializate.

In cazul Produselor carora le este atasata o garantie, Clientul va primi la livrare un certificat de garantie cu toate informatiile necesare referitoare la termenele si conditiile garantiei.

 

Nu fac obiectul garantiei produsele aflate in cel putin una din urmatoarele situatii:

 

Au fost depozitate sau asamblate incorect, folosite inadecvat sau in alte scopuri, alterate sau curatate prin metode proprii sau cu substante neadecvate. Garantia nu acopera uzura normala a produsului, taieturi, incendierea, deteriorarea, furtul, decolorarea produsului sau a unor parti componente in urma expunerii la soare sau o alta sursa puternica de caldura sau in urma contactului cu apa, vopsirea produsului de catre client, deteriorari ale produsului in urma unor calamitati, ruperea sau zgarierea produsului ca urmare a lovirii sale, curatarea cu substante neadecvate.

 

Lipsa la livrare a certificatului de garantie al Produsului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la semnarea documentului de livrare a Produselor, prin trimiterea unei sesizari la adresa de posta electronica a Vanzatorului. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Bellona se obliga sa transmita in termen de 5 zile lucratoare de la data la care a fost sesizata de catre Client, certificatul/certificatele de garantie lipsa, fara incasarea unor costuri aditionale de la Client.

 

Vanzatorul asigura garantia tehnica pentru produsele ce fac obiectul prezentului contract prin certificate de garantie. Garantia produselor este de 24 luni din momentul achizitionarii.

Vanzatorul garanteaza calitatea produselor timp de doi ani, conform garantiei, in conditiile normale de exploatare, obligandu-se ca in cadrul termenului de garantie, sa remedieze eventualele defecte de calitate, cu exceptia celor care se datoreaza culpei sau neglijentei Cumparatorului.

 

Garantia este acordata pentru Produse ce vor fi folosite in mod obisnuit si in conditii normale, in scopul pentru care au fost fabricate, tinand cont de faptul ca aceste produse se vor uza de-a lungul anilor, in conditii normale de folosire in limite normale de umiditate relativa a aerului, 50-70 % si temperatura de 10-30 grade Celsius.

 

In cazul aparitiei unor eventuale defecte pe perioada de garantie, Cumparatorul va formula reclamatie in momentul sesizarii acestora. Reclamatia va fi insotita de factura, aviz de expeditie a marfii, proces verbal de predare-primire, certificate de garantie si codul de bare din interior ambalajului produsului la magazinul vanzatorului de unde a achizitionat mobilierul.

Remedierea defectiunii sau inlocuirea produsului este de maxim 30 zile lucratoare, fara costuri suplimentare pentru umparator.

 

Garantia este valabila doar in cazul montarii Produselor de catre Vanzator. In cazul in care montajul, transportul si manipularea Produselor a fost efectuata de catre Cumparator si produsele s-au deteriorat din culpa Cumparatorului, Vanzatorul nu are obligatia de a aplica termenii garantiei.

 

In cazul deteriorarii partiale a Produselor din culpa imputabila Producatorului acesta va fi schimbat sau reparat, la alegerea Vanzatorului.

 

In cazul in care, dupa trecerea termenului de garantie are loc o deteriorare partiala a produsului (tapiterie, picioare, blat, usi etc.), aceasta parte poate fi schimbata contra cost.

 

Produsele oferite respecta normele romanesti si internationale de calitate conform certificatului de garantie anexat. Intre mostrele expuse in magazin si/sau pe site si produsul efectiv pot aparea mici diferente de nuanta, diferente ce nu pot constiui motiv de retur / refuz din partea Cumparatorului.

 

Pentru a beneficia de garantie, Cumparatorul trebuie sa utilizeze si sa intretina corespunzator mobilierul cumparat conform instructiunilor de intretinere si folosire.

 

Fiecare produs are in ambalaj un cod de bare. Acesta, in cazul in care se doreste returnarea sau repararea produsului conform indicatiilor de mai sus trebuie prezenta la vanzator impreuna cu factura si certificatul de garantie.

 

Vanzatorul nu este responsabil pentru defetiunile aparute din cauza nerespectarii instructiunilor de intretinere a mobilierului. Schita aferenta Produsului se regaseste in ambalajul fiecarui Produs, aceasta fiind dovada a dimensiunilor si modelului dorit. Totodata pe site-ul societatii Vanzatoare se gasesc toate informatiile privind dimensiunile acestora, schitele de montaj cat si inregistrari video cu etapele de montare si manipulare.

 

Garantia nu este aplicabila în următoarele situatii:

  • Cumpărătorul nu prezintă, in vederea atragerii obligatiilor de garantie, oricare dintre urmaatoarele documente: certficatul de garantie, factura şi dovada achitării produsului (chitanta/bon fiscal etc), eticheta de identificare a Produsului (in cazul coltarelor eticheta care se regaseste la imbinarea dintre corpuri sau de sub extensie, in cazul dulapurilor eticheta lipita pe o laterala in interior)
  • Defectiunea este cauzată de orice reparare, montare, asamblare, demontare, vopsire sau orice interventie asupra Produsului care nu a fost efectuata de personal autorizat (personal calificat al Vanzatorului).
  • Defecţiunile sunt cauzate de intemperiilor, calamităţi, contaminării cu lichide, substanţe chimice sau cu efect distructiv
  • Defectul reclamat este din culpa Cumpărătorului – prin actiunile sau inactiunile sale fie nu respecta instructiunile prezente, fie foloseste necorespunzator Produsul, inclusiv prin depozitare inadecvata, cauzand deteriorari.
  • In situatia intervenției, reparararii sau modificarii Produsului (debitare, găurire, vopsire, lipirea altor repere), folosirii de feronerie sau accesorii neautorizate de Vanzatorul Romania
  • În cazul în care Produsul a fost amplasat în aer liber, expus la apă sau depozitat in mediu cu umiditate crescută, in spatii cu igrasie, mucegai, expus direct la soare sau la o sursă de căldură (aeroterme, calorifere, seminee, sobe, etc) sau de lumina puternica;
  • In cazul în care pe Produs au fost depozitate alte obiecte cu greutate mult mai mare, in lipsa unor prevederi speciale, mentionat la fiecare produs, nu se permit greutati mai mari decat cele mentionate in certificat;
  • In cazul în care nu au fost respectate şi aplicate întocmai instrucţiunile de folosire şi întreţinere;
  • In caz de diferente de nuante pe acelasi cod de finisaj sau pe acelasi material de acoperire daca produsele in cauza nu au fost comandate in acelasi timp pe aceeasi comanda (pot fi diferente de nuanta de la lot la lot);
  • In caz de furt, folosirea produsului în regim industrial, în scop profesional, în locuri publice sau caz de revânzare;

 

Garanția nu acoperă:

    •  uzura normală a Produsului sau defectele cauzate prin orice acțiune chimică sau mecanica, precum: spargere, tăiere, ardere, zgâriere, lovire, rupere, exfoliere a vopselei lacului sau foliei, umflare, sfâșiere, decolorare, descoaserea, tocirea sau scamosarea materialului textil, expunerea produsului sau a unor părţi componente direct la soare sau la o altă sursă puternică de căldură, defectele cauzate în urma contactului cu apa, vopsire sau sunt cauzate de transport sau manipulare necorespunzatoare
    • pentru piesele de lemn, PAL sau MDF la care au aparut in timp rupturi, zgarieturi, decojiri, spargeri, loviri sau decolorari. Aceste defecte nu sunt considerate defecte de fabricatie.
    • Produsele exceptate: Produsele cu preţ de outlet, având un discount la preţ datorită unor mici defecţiuni sau neconformităţi nu beneficiază în NICIUN FEL DE GARANȚIE, pentru acele defecte, Cumparatorul luând cunoştinţă prin prezentarea lor cu preţ de outlet de unele neconformităţi. Singura garanție se acordă pentru vicii ascunse care fac imposibilă folosirea produsului pentru scopul său si este de 1 an de la data livrararii.   

 

Nu sunt considerate defecte acoperite de garantie urmatoarele aspecte:

    • toate tipurile de materiale de acoperire (stofa, piele ecologica) se intind in timpul utilizarii. Pentru a atinge un nivel a confortului cat mai ridicat husele nu se pot realiza prea strans, de aceea, in timp, pot aparea unele cute (pe spatare, sezute, cotiere) acest lucru nefiind considerat un defect.
    • pentru produsele de tapiterie atunci cand se utilizeaza materiale din chenila, lana sau poliester poate sa apara asa-numitul fenomen de pilling al tesaturii si formarea de bulgari de suprafata, care apar din cauza firelor straine (din haine de exemplu), acest lucru nefiind considerat un defect
    • produsele tapitate cu material de tip catifea poate avea in urma ambalarii si transportului diferite cute sau tasari (presari) a materialului, acest aspect nu este considerat un defect de fabricatie
    • nu se considera un defect de fabricatie materialul textil, al tapiteriei, care se incarca electrostatic.
    • cusaturile de sub produsele tapitete, de sub tetiere, de sub cotiere, din interiorul lazii pentru depozitare nu sunt cusaturi cu rol estetic, acestea au rol exclusiv de imbinare a materialului

Garantia saltelelor:

Nu intra sub incidenta garantiei saltele care:

    •  prezinta pete, rupturi, arsuri sau orice utilizare necorespunzatoare in cazul in care acestea nu au fost reclamate in momentul livrarii nu sunt acceptate pentru retur. Actiunile precum plierea, indoirea, sariturile pe saltea sau asezarea pe marginea saltelei pe perioade indelungate reprezinta exemple de utilizare necorespunzatoare a saltelei si nu fac obiectul garantiei.
    • sunt deteriorate ca urmare a folosirii unei somiere inadecvate (pentru aerisire si un suport optim pentru saltea, distanta dintre lamele trebuie sa fie maxim 4 cm);
    • prezinta mucegai datorat excesului de umezeala

Nu se considera drept defect:

    •  uzura produsului ca urmare a utilizarii sale normale. Prin utilizare normala se intelege modificarea culorii materialelor folosite, a uzurii husei (ex. Valurirea husei, modificare dimensiunilor, scamosarea).
    • Tolerantele dimensionale: toate produsele sunt fabricate in conformitate cu standardul european privind tolerantele dimensionale sau de duritate expuse in certificatul de garantie al fiecarui produs.
    • Deformarea vizibila a saltelei de pana in 2 cm nu influenteza calitate somnului si nu face obiectul garantiei. Lipsa de conformitate a saltelei intervine atunci cand deformarea depaseste 15% din inaltimea saltelei conform normelor europene in domeniu: CSN EN ISO 3385.

 

Efectul de scamosare nu este considerat un defect. Din cauza frecarii de lenjeria de pat sau de husa saltelei, in timpul utilizarii poate Proces de uzura naturala, datorata utilizarii, nu afecteaza utilitatea finala a produsului si nu poate fi considerat lipsa de conformitate/viciu de fabricatie a produsului.



9. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL/COOKIE

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

Politicile privind datele personale se regasesc prin accesarea docuemtnului accesibil prin linkul…….., care face parte din prezentul Document.

Folosirea cookie-urilor

Politica de Cookie face parte din prezentul Document. Link….



Vanzatorul pune in practica masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal ale Clientilor sai, conform Politicii GDPR.

Datele personale ale Clientilor persoane fizice (nume, prenume, cod numeric personal, adresa de e-mail, numar de telefon, adresa de domiciliu, adresa de livrare) sunt colectate pentru urmatoarele scopuri pe care respectivii Clienti le accepta si isi exprima acordul cu privire la ele: executarea Comenzii, informarea Clientilor privind situatia Contului lor, informarea Clientilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea Produselor oferite, activitatii comerciale de promovare a Produselor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientilor, precum si inregistrarea in unul sau mai multe registre ale abonatilor.

Prin completarea datelor in vederea crearii Contului si/sau lansarii Comenzii, Clientul declara si accepta ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Bellona si isi exprima acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate de catre Bellona, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea, in conditiile legii, de catre cei mentionati anterior de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, Clientul isi exprima acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poata fi transferate afiliatilor Bellona, precum si altor entitati din Romania sau din alte state, cu respectarea cerintelor prevazute de legislatia relevanta.

Societatea S.C. GENERAL-SHOP TECH S.R.L., cu sediul in Loc. Bragadiru, str. Sperantei nr. 78, et. 1, cam. 1, Jud. Ilfov, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J23/538/2018, avand cod fiscal: RO 38818270 (denumita in continuare “Societatea”), in calitate de Operator in conformitate cu Regulamentul UE nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit in continuare “Regulamentul”),  va informeaza cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale si drepturile dvs. privind aceasta procesare in conformitate cu prevederile Regulamentului.

 

 

Colectarea si Procesarea datelor cu caracter personal

Datele personale colectate prin intermediul formularului de inregistrare a clientilor si, in cursul viitoarelor tranzactii comerciale, vor fi procesate in scopul incheierii si executarii contractului cu acesti clienti.

Datele personale care sunt colectate prin formularul de inregistrare a clientilor si in timpul tuturor tranzactiilor comerciale viitoare, vor fi procesate, in scopul relatiilor cu clientii si a analizei datelor. Aceasta include cercetarea de piata, sondaje de opinie clienti, analize clienti, segmentare clienti si realizarea profilului clientului, pentru a determina comportamentul de cumparare si activitatea clientului, cumpararea repetata a anumitor bunuri si datele de cumparare. De ­asemenea, va vom contacta in aceste scopuri prin e-mail, SMS, telefon, fax sau posta. In scopurile mentionate mai sus, datele dvs. vor fi stocate in baza noastra de date si vor fi imbogatite cu date pe care le colectam din surse publice. In acest sens mentionam ca Societatea isi urmareste interesele legitime in vederea imbunatatirii serviciilor oferite si a relatiei cu clientii proprii, care reprezinta premisele pentru atingerea indicatorilor de performanta in afaceri. Datele colectate si stocate ajuta Societatea sa afle mai multe despre interesele si nevoile dvs. Toate datele dvs. personale colectate prin formularul de inregistrare a clientilor si pe parcursul tuturor tranzactiilor comerciale viitoare vor fi procesate de Societate si in scopul de a va oferi informatii despre campaniile de publicitate si de marketing prin posta si vizite personale. Este necesar sa urmarim interesele noastre legitime pentru a va informa despre ofertele si serviciile noastre si de a extinde relatia cu clientii. In cazul in care ne-ati dat cosnimtamantul prealabil, vom utiliza, de asemenea, datele dvs. personale pentru a va furniza informatiile noastre prin e-mail, SMS, telefon sau fax.

 

Furnizarea de Date si Durata pastrarii acestora                                                      

Furnizarea urmatoarelor date este necesara pentru a putea incheia un contract cu dvs. si pentru a procesa inregistrarea clientului: numele clientului (denumirea companiei), ramura de activitate, forma juridica, adresa de facturare, numarul de telefon al companiei, cod fiscal, datele de identificare ale unei / unor persoane autorizate din cadrul companiei, dovada existentei companiei dvs. Restul datelor colectate in cadrul procesului de inregistrare a clientilor sunt furnizate de dvs. in mod voluntar. Nu sunteti obligati sa ne furnizati aceste date personale iar aceste date nu sunt o cerinta legala sau contractuala sau o cerinta necesara pentru a incheia un contract. Daca nu ne furnizati aceste date personale, acest lucru nu va avea consecinte asupra dvs. Datele dvs. personale vor fi stocate pana la momentul incetarii relatiei cu clientul, cu exceptia cazului in care avem obligatia legala de a stoca in continuare datele dvs. in scopul de a le prezenta autoritatilor publice, de exemplu autoritatilor fiscale. Stocarea si transferul datelor dvs. personale catre autoritatile publice in scopul indeplinirii unei obligatii legale se bazeaza in mod legal pe Art. 6 paragraful 1 teza 1 litera c) GDPR.

 

Drepturile persoanei vizate

• Dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor si o copie a datelor procesate,

• Dreptul de a solicita rectificarea datelor inexacte sau completarea datelor incomplete,

• Dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal si, in cazul in care datele cu caracter personal au fost facute publice, transmiterea informatiilor referitoare la solicitarea de stergere catre alti operatori,

• Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor,

• Dreptul de a primi datele personale cu privire la persoana vizata intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit si mecanolizibil si de a solicita transmiterea acestor date catre un alt operator,

• Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu intentia de a inceta prelucrarea

• Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere.

• Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere daca considerati ca prelucrarea datelor este o incalcare a Regulamentului.

Societatea S.C. GENERAL-SHOP TECH S.R.L..


10. DREPTUL DE RETUR (RETRAGERE)

  1. Returul Produselor Personalizate:

Cumparatorul poate anula comanda externa/personalizata pentru Produse Personalizate in temen de 24 de ore de la incheierea prezentului contract, returnandu-se avansul incasat.

In cazul in care Cumparatorul doreste sa renunte la comanda externa/personalizata, dupa termenul de 24 de ore dar nu mai mult de 48 de ore de la incheierea contractului, Cumparatorul va pierde avansul dat.

 

  1. Returul Produselor achizitionate online:


Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral Contractul in termen de 14 zile (exclusiv pentru produsele care se afla in stoc, (in depozitul vanzatorului), de la efectuarea comenzii fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele stabilite de lege.

Perioada de retragere expira in termen de 14 zile de la:  (i) ziua in care Cumparatorul sau persoana indicata de Client pentru primirea Comenzii, preia Comanda prin semnarea contractului/facturii, sau: (ii) in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura Comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care Cumparatorul sau persoana indicata de catre Client pentru primirea Comenzii intra in posesia fizica a ultimului Produs; (iii) in cazul livrarii unui Produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care Cumparatorul sau persoana indicata de catre Client pentru primirea Comenzii intra in posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese;(iv) in cazul contractelor pentru livrarea periodica de Produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care Cumparatorul persoana indicata de catre Client pentru primirea Comenzii intra in posesia fizica a primului Produs.

Pot fi returnate produsele care:

    • nu depasesc termenul de 14 zile de la data primirii,
    • corespund specificatiilor tehnice mentionate in comanda,
    • nu au facut obiectul unei comenzi personalizate/Produse Personalizate,
    • nu prezinta urme de lovire sau deteriorare,
    • nu prezinta urme vizibile de uzura,
    • produsele sunt obligatoriu returnate in ambalajul original (ambalajul in care au fost achizitionate), cu toate accesoriile si etichetele integrale, inclusiv cu codurile de bare
    • se returneaza la unitatea de ambalare (pachet, cutie etc),

Nerespectarea conditiilor de mai sus precum si punerea Produsului, prin orice mijloc, intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare, duce la refuzul returului.

Produsele se returneaza in ambalajul original insotite de factura fiscala si/sau bonul fiscal de achizitie, precum si documentatia aferenta (fise tehnice, manual de utilizare, documentatie tehnica, certificat de garantie si/sau conformitate).

Consumatorul poate solicita un produs de o calitate si la un pret echivalent cu cele comandate si returnate.

Pentru comenzile personalizate, care nu se afla pe stoc, in depozitul vanzatorului la momentul efectuarii comenzii solicitandu-se comanda externa  NU SE POATE EFECTUA RETURUL.

Pentru exercitarea dreptului de retragere, Cumparatorul informeaza Vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din Contract.In acest scop, Cumparatorul poate alege una dintre urmatoarele variante: 
(i) transmiterea prin posta la sediul social al Vanzatorului sau comunicarea la adresa de e-mail din sectiunea „Contact” a unei declaratii neechivoce in care isi exprima decizia de retragere din Contract;
(ii) completarea si transmiterea prin posta la sediul social al Vanzatorului sau comunicarea la adresa de e-mail din sectiunea „Contact” a formularului disponibil in sectiunea “RETURUL PRODUSELOR”,. In orice situatie in care Cumparatorul comunica la adresa de e-mail declaratia neechivoca de retragere din contract sau formularul mentionat anterior completat corespunzator, Vanzatorul va confirma primirea prin email la adresa comunicata de Client la momentul efectuarii Comenzii. Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale, dupa caz: (i) de a executa la distanta;(ii) de a incheia un contract la distanta, in cazul in care consumatorul a efectuat o Comanda. Cu exceptia cazului in care Vanzatorul s-a oferit sa recupereze ea insasi Produsele, Cumparatorul returneaza Produsele sau le inmaneaza Vanzatorul sau unei persoane autorizate de aceasta (de obicei, o companie de curierat) sa receptioneze Produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care Cumparatorul a comunicat Vanzatorul decizia sa de retragere din Contract. Termenul este respectat daca Produsele sunt trimise inapoi de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Returnarea Produselor se realizeaza printr-o companie de curierat aleasa de Client sau prin mijloacele de transport oferite de catre compania Vanzatorul, insa costurile (costurile de returnare a Produselor vor fi calculate in aceeasi maniera si la acelasi pret cu cea/cel aplicabila/aplicabil la livrare, in functie de categoria de Produse comandate (Produse voluminoase sau nevoluminoase) cu returnarea sunt suportate in mod direct de catre Client. Vanzatorul nu este obligata sa ramburseze eventuale costuri suplimentare.

Cumparatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii Produselor rezultata din manipularea acestora, suplimentar fata de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii Produselor in scopul returnarii. In situatia in care Vanzatorul va constata diminuarea valorii Produselor returnate, va efectua o expertiza tehnica ale carei concluzii vor fi transmise Cumparatorului in vederea informarii, aratand totodata procentul de diminuare a valorii Produselor.

Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului, mai putin costurile platite initial de Client pentru livrarea Produselor atunci cand Cumparatorul a optat pentru returnarea prin compania de curierat propusa de Vanzatorul, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informata de decizia de retragere din Contract a Cumparatorului. Termenul mai sus mentionat va fi respectat numai daca Produsele vor fi returnate de catre Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile. In masura in care Produsele returnate nu sunt receptionate in interiorul termenului de 14 zile, Vanzatorul poate amana rambursarea sumelor pana la momentul receptionarii Produselor, respectiv pana are posibilitatea verificarii starii acestora. Rambursarea sumelor se efectueaza in termen de 14 zile de la exercitarea dreptului de retragere, folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Cumparatorul este de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii. 

In cazul in care sunt returnate numai o parte din Produsele comandate, iar Cumparatorul a optat pentru returnarea Produselor prin compania de curierat indicata de Vanzator, costurile cu returnarea Produselor vor fi retinute din valoarea sumei de restituit de catre Vanzatorul, fiind calculate procentual fata de costul aferent fiecarui Produs returnat. In cazul in care Cumparatorul a optat pentru returnarea partiala a Produselor altfel decat prin compania de curierat indicata de Vanzatorul, costurile cu livrarea vor fi restituite Cumparatorului de asemenea procentual fata de costul fiecarui Produs returnat. Vanzatorul poate amana rambursarea sumelor datorate Cumparatorului pana la data receptionarii Produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea Cumparatorului conform careia acesta a trimis produsele catre Vanzatorul, luandu-se in considerare data cea mai apropiata. Nicio prevedere din prezenta Sectiune nu aduce atingere drepturilor de care beneficiati, in temeiul legii, in calitate de consumatori, iar, in cazul in care exista prevderi contrare in legislatia incidenta, acestea vor prevala fata de termenii prezentului contract.

In scopul ridicarii Produselor in vederea returnarii, Cumparatorul este obligat sa indice detalii suficiente privind conditiile existente la locul de preluare a Produselor, precum si daca considera necesara prezenta unei echipe formata din mai multi angajati, in vederea preluarii. Cumparatorul care isi exercita dreptul de retragere este informat cu privire la faptul ca poate returna Produsele dar cu ambalajul de carton original, in conditii de ambalare potrivite pentru a putea fi transportate si eticheta produselor in format fizic (sau electronic:foto), pentru a se putea identifica codul de bare/LOT. Lipsa ambalarii corespunzatoare poate determina deteriorarea Produsului care va fi in cele din urma retinuta din valoarea de restituit Cumparatorului. Cu toate acestea, Cumparatorul trebuie sa se asigure ca returneaza toate componentele Produsului/Produselor returnate. In cazul Produselor formate din mai multe componente, Cumparatorul este obligat sa returneze complet Produsul. Vanzatorul nu accepta returnarea Produselor incomplete. Pentru retur nu sunt acceptate produsele montate gresit sau utilizate neconform. Returul Produselor, efectuat personal de catre Client in urma plasarii unei comenzi online cu metoda „Ridicare din magazin” este permis conform reglementarilor legale si politicii de retur, doar in magazinul de unde bunurile au fost ridicate.  In masura in care prin intermediul unei singure Comenzi au fost achizitionate mai multe Produse, Cumparatorul are dreptul de a returna doar o parte dintre acestea. Suma de bani ce urmeaza a fi restituita de catre Vanzatorul, va fi calculata raportat la valoarea Produselor returnate. 

 

  1. Returul Produselor in stoc achizitionate in magazinele fizice:

 

In cazul in care Cumparatorul doreste sa renunte la comanda aflata pe stoc, dupa termenul de 48 de ore, acesta va pierde avansul dat.

Nu se efectueaza retur pentru produsele achizitionate din magazinele fizice.

 

Returul in cazul saltelelor:

Returul SALTELELOR este posibil doar in 48h de la ridicarea/ primirea comenzii/ semnarea procesului verbal de receptie, cu conditia de a fi nefolosite, Cumparatorul, fiind nevoit sa justifice decizia de retragere (ex: inaltime/dimensiune necorespunzatoare cu cadrul patului, sesizarea unui necomfort etc.) si obligat sa suporte costurile de transport.

 

11. DREPTURİLE DE PROPRIETATE INTELECTUALA. DREPTURILE DE AUTOR 

Intregul continut al Site-ului este proprietatea Bellonainclusiv dar fara a se limita la imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica, scripturi, programe, formatare, aspect, aplicatii, marci denumiri comerciale si logo-uri si alte date si a furnizorilor sai si este aparat de legea drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Bellonaa oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Nicio prevedere continuta de Site nu trebuie interpretata ca acordand, direct sau indirect sau in orice alt mod orice licenta sau drept de utilizare a continutului Site-ului, utilizarea Site-ului fiind facuta in scop personal de Utilizator.

Bellonaacorda Utilizatorului un acces limitat, in interes personal, pe Site. Utilizatorul nu are dreptul de a descarca sau de a modifica, indiferent de modalitate, Site-ul, de a reproduce partial sau integral Site-ul in intregime sau in parte, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata Site-ul in orice alt mod, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Bellona. 

 

 12. RASPUNDERE. LIMITAREA RESPONSABILITATII

Informatiile prezentate pe site-ul Vanzatorului, inclusiv acesti termeni si conditii, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. Modificarile intervenite nu vor avea efect retroactiv si se vor aplica exclusiv pentru comenzile plasate incepand cu data intervenirii lor.

Includerea oricaror produse sau servicii pe site la un moment dat nu inseamna si nici nu garanteaza ca aceste produse si/sau servicii sunt disponibile in orice moment. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a inceta in orice moment comercializarea unui produs sau serviciu.

Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. Pentru intrebari referitoare la datele cu caracter personal si pentru instructiuni privind accesarea sau stergerea informatiilor stocate, va rugam sa accesati sectiunea Confidentialitate.

Vor fi excluse de pe site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat.

Vanzatorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

  • Bellona (inclusiv proprietarii, angajatii, furnizorii, furnizorii de servicii de internet, partenerii, afiliatii si agentii sai) nu va fi raspunzator pentru niciun fel de daune, pierderi sau raspunderi de orice natura suportate de cineva si care rezulta din:
  • acces la Site;
  • acces la site-uri web conectate la Site;
  • imposibilitatea de a accesa Site;
  • imposibilitatea de a accesa site-uri web legate de Site-;
  • continut disponibil pe Site;
  • servicii disponibile de pe Site;
  • produse disponibile de pe Site;
  • utilizarea continutului de pe Site; si / sau
  • orice alt motiv care nu este direct legat de neglijenta grava a Bellona
  • Continutul existent pe Site este furnizata „asa cum sunt”, fara niciun fel de garantie, expresa sau implicita din partea Bellona. 
  • Informatiile, ideile si opiniile exprimate pe Site nu ar trebui considerate drept sfaturi profesionale sau opinia oficiala a Bellona, iar Utilizatorii sunt incurajati sa consulte sfaturi profesionale inainte de a adopta orice decizie legata de informatii, idei sau opiniile exprimate pe Site.
  • Bellonanu ofera nicio garantie sau declaratie ca continutul si serviciile disponibile de pe Site vor fi in toate cazurile adevarate, corecte sau lipsite de erori, informatiile despre Produse fiind preluate de la Producator. Bellonava lua toate masurile rezonabile pentru a asigura calitatea si acuratetea continutului disponibil de pe Site.
  • Bellona nu garanteaza ca Site-ul va fi disponibil in orice moment. Utilizatorii recunosc ca Site poate fi indisponibil din cauza actualizarilor sau a altor cauze dincolo de controlul rezonabil al Bellona inclusiv, dar fara a se limita la infectia cu virusi, acces neautorizat (hacking), intreruperea alimentarii sau orice alte evenimente imprevizibile.
  • Fara a limita cele de mai sus, nici Bellona, nici vreunul dintre furnizorii sai nu fac nicio declaratie sau garantie de niciun fel, expresa sau implicita : (i) cu privire la functionarea sau disponibilitatea Site-ului, sau informatiile, continutul si materialele sau produsele inclus pe acesta; (ii) referitoare la faptul ca Site-ul va fi neintrerupt sau fara erori; (iii) in ceea ce priveste acuratetea, fiabilitatea sau moneda oricarei informatii sau continut furnizate prin intermediul Site-ului; sau (iv) ca Site-ul, serverele sale, continutul sau e-mailurile trimise de la sau in numele Bellonasunt libere de virusi, scripturi, troieni, viermi, programe malware, bombe temporale sau alte componente daunatoare.
  • Unele jurisdictii nu permit excluderea anumitor tipuri de garantii sau limitari ale drepturilor statutare aplicabile ale unui consumator, astfel incat unele sau toate excluderile si limitarile de mai sus s-ar putea sa nu se aplice pentru dvs. Dar, intr-un astfel de caz, excluderile si limitarile prevazute in aceasta sectiune se vor aplica in cea mai mare masura aplicabile in conformitate cu legislatia aplicabila.
  • Cu exceptia celor prevazute in prezentul document, neexercitarea unui drept sau necesitatea indeplinirii unei obligatii in temeiul prezentelor conditii nu va afecta capacitatea unei parti de a exercita un astfel de drept sau de a cere o astfel de executare in orice moment ulterior si nici renuntarea la o incalcare nu va constitui o renuntare a oricarei incalcari ulterioare.

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora. Cu toate acestea, in masura in care limitarea raspunderii conform celor de mai sus nu este posibila, intinderea raspunderii Vanzatorului pentru orice prejudiciu cauzat se va extinde doar pana la concurenta contravalorii Produselor care au format obiectul Comenzii in baza careia a fost generata fapta cauzatoare de prejudicii. Clientul este raspunzator pentru pastrarea in conditii de siguranta a detaliilor Contului (username-ul si parola), fiind singurul responsabil pentru utilizarea acestor detalii in mod fraudulos ca urmare a transmiterii lor catre un tert de buna voie sau ca rezultat al culpei sale.

    1. MARKTING- COMUNICARI COMERCIALE:

Cumparatorul/Utilizatorul poate modifica optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, prin (i) prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator (ii) prin contactarea Vanzatorului

    1. CONFIDENTIALITATE

Bellona pastreaza confidentialitatea informatiilor de orice natura furnizate de Cumparator

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Bellona nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

    1. Acceptare Termeni si Conditii:

Pentru motive justificate Bellona isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Bellona. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.Vizitarea Siteului, accesibil la adresa URL www.bellona-mobila.ro implica acceptarea de catre Utilizator a prezentului document Termeni si Conditii. In cazul in care nu sunteti de acord cu acest document, va rugam sa nu mai accesati/vizitati Site-ul. Utilizarea/accesarea in continuare a Site-ul, inseamna ca ati acceptat prezentul document, Termeni si Conditii, in versiunea publicata pe Site la fiecare accesare.

Bellonaisi rezerva dreptul de a modifica oricand, fara notificare Termenii si Conditiile sau structura si continutul Siteului. Forma modificata a acestora este disponibila pe Site imediat dupa modificare la adresa: [x]

In cazul in care nu sunteti de acord cu forma modificata a Termenilor si Conditiilor, va rugam sa nu mai accesati, utilizati si/sau vizitati Site-ul nostru. In situatia in care continuati accesarea sau utilizarea Site-ul, se va considera ca ati fost de acord cu acesti Termeni si Conditii in versiunea publicata pe Site la momentul accesarii/utilizarii. Utilizarea/accesarea se refera inclusiv, dar fara a se limita la: vizualizarea, clicul pe linkuri, introducerea informatiilor etc. Prin aceste actiuni, Utilizatorul isi exprima consimtamantul neconditionat, prin care este de acord cu Termenii si Conditii Site-ului. 

    1. ACCESUL PE SITE:

Sub conditia respectarii Termenilor si Conditiilor, accesul pe Site este permis 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana. Bellonanu garanteaza functionarea neintrerupta si corespunzatoare a Siteului sau a serviciilor de date mobile care permit accesarea Site-ului. nefiind raspunzatoarr pentru eventualele prejudicii create din oricare dintre aceste cauze. Utilizarea, accesarea sau vizitarea Siteului sunt gratuite insa nu presupune si acoperirea costurilor serviciilor furnizate de terti in vederea acessarii de catre Utilizatori a Site-ului (cum ar fi dar nelimitat la servicii de internet ale Utilizatorilor). Abuzarea Site-ului prin introducerea cu buna stiinta de virusi sau alte materiale daunatoare din punct de vedere tehnologic va fi sanctionata conform legii. Site-ul este gazduit de serverele unei terte companii..Bellonaisi rezerva dreptul de a intrerupe accesul la Site fara consimtamantul Utilizatorului pentru o perioada limitata/nelimitata de timp, planificata sau accidentala, fara a fi raspunzator pentru orice daune care ar fi putut sa apara Utilizatorului ca rezultat al intreruperii functionalitatii Site-ului.Bellonanu ofera nicio garantie sau angajament si nu face nicio declaratie de niciun fel ca Serviciul va indeplini cerintele Utilizatorului, va obtine rezultatele dorite, va fi compatibil sau va functiona cu orice alt software, aplicatii, sisteme sau servicii, va opera fara intrerupere, sa indeplineasca orice standard de performanta sau fiabilitate sau sa nu aiba erori sau ca orice erori sau defecte pot sau vor fi corectate.

    1. LINK-URI CATRE ALTE SITE-URI WEB

Site-ul poate contine linkuri catre site-uri web sau servicii terte care nu sunt detinute sau controlate de Bellona. Bellona nu are niciun control asupra si nu isi asuma nici o responsabilitate pentru continutul, politicile de confidentialitate sau practicile oricarui site web sau servicii ale tertilor. Bellonanu va fi tinuta responsabila, direct sau indirect, pentru orice daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau in legatura cu utilizarea de astfel de continut, bunuri sau servicii disponibile pe sau prin intermediul unor astfel de site-uri web sau servicii. Site-urile tertilor, inclusiv cele existente pe Site ca si hyperlinkuri, nu implica nicio aprobare, acord sau sustinere a continutului, produselor si / sau serviciilor acestor site-uri terte. Raspunderea pentru site-urile terte o poarta in intregime proprietarii acestora. Bellona sfatuieste Utilizatorii sa citeasca termenii si conditiile precum si politicile de confidentialitate ale oricaror site-uri web sau servicii ale tertilor pe care le viziteaza.

    1. INFORMATIILE/IMAGINILE DE PE SITE IN LEGATURA CU PRODUSELE:

In legatura cu Produsele mentionate pe Site-ul nostru va rugam sa aveti in vedere ca:

  • Produsele sunt prezentate pe Site in baza principalelor caracteristici, astfel cum acestea sunt regasite in prospectul Produselor. Indicatiiile existente pe Site nu au drept scop inlocuirea sfatului unui specialist in domeniu;
  • Imaginile de pe Site au caracter informativ, avand rol de prezentare astfel ca aspectul Produsului poate sa fie diferit in realitate de cel din imaginea de pe Site. Aceste imagini nu creaza o obligatie contractuala pentru Bellona
    1. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat. 




20 SESIZARI / RECLAMATII

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Produsul achizitionat, Clientul are la dispozitie formularul de contact din cadrul Site-ului. Sesizarile vor fi analizate de Vanzator in decurs de 14 zile de la primirea lor, urmand ca de indata dupa solutionarea lor sa ii fie comunicat Clientului un raspuns.

21  LEGISLATIA APLICABILA SI JURISDICTIE

Prezentii Termeni si Conditii, precum si Contractul sunt guvernate de legea romana. Eventualele litigii aparute intre Bellona si Clienti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente conform legii.